Omladinski centar OPENS posećuje veliki broj ljudi, a nama si potreban/na baš ti kako bismo sve ugostili baš kako treba!
Voliš izazove i rad u dinamičnom okruženju?
Smaraju te monotoni i jednolični poslovi?
Interesuje te rad sa mladima i za mlade?
Želiš da radiš na unapređenju svojih znanja i veština?
Ovo je poziv za tebe!
Novo radno mesto u Omladinskom centru OPENS je otvoreno – Asistent/kinja koordinatora Omladinskog centra OPENS.
O RADNOJ POZICIJI
Na ovoj radnoj poziciji, očekuju te sledeći zadaci:
- Informisanje posetilaca o aktivnostima Omladinskog centra OPENS i Kulturne stanice Liman
- Učešće u osmišljavanju aktivnosti i programa u OC OPENS
- Učešće u realizaciji aktivnosti i programa u OC OPENS
- Priprema prostora OC OPENS za realizaciju aktivnosti
- Logističko-tehnička podrška u izvedbi aktivnosti u skladu sa unapred definisanim koracima i procedurama OC OPENS
- Redovno praćenje aktivnosti, kao i izveštavanje o realizovanim aktivnostima u OC OPENS
- Dočekivanje organizatora aktivnosti i posetilaca događaja u OC OPENS
- Kontrola i održavanje higijene u radnom prostoru
- Kontorla ispravnosti i funkcionalnosti tehničke opreme, kao i komunikacija sa spoljnim saradnicima koji rad na održavanju tehničke opreme
- Pakovanje i poručivanje potrebnog informativnog, promotivnog i radnog materijala u skladu sa potrebama
- Popunjavanje obrasca reversa u slučaju izdavanja tehničke opreme i materijala
- Asertivna komunikacija sa korisnicima prostora, sa posebnim fokusom na podržavajuć odnos u komunikaciji sa mladim korisicima programa i aktivnosti OC OPENS
- Učešće u redovnim timskim sastancima
- Druga zaduženja u skladu sa programom delovanja OPENS-a
KAKVI KANDIDATI SU IDEALNI ZA NAS?
Za potrebe ove pozicije, od tebe očekujemo:
- Dobre komunikacijske i interpersonalne veštine; otvorenost za ostvarivanje odnosa sa različitim etničkim/nacionalnim grupama, kao i sa različitim interesnim grupama kao što su predavači/ce, profesori/ke, predstavnici državnih institucija i drugi partneri
- Veštine upravljanja vremenom, planiranja zaduženja i određivanja prioriteta
- Veštine efikasnog upravljanja resursima (prostorom, materijalima i informacijama)
- Veštine korišćenja osnovnih računarskih programa (Word, Excel, Powerpoint), elektronske pošte, Interneta, Google Calendara i Google Drive-a
- Sposobnost rada u timu
- Spososobnost samostalnog delovanja, proaktivnost, izvršavanje zadataka pod pritiskom i minimalnom supervizijom
- Poznavanje engleskog jezika
Ukoliko misliš da je ovo idealna pozicija za tebe, svoju prijavu možeš poslati NA OVOM LINKU!
Sve dodatne informacije o potrebnim kvalifikacijama, iskustvu i znanjima, kao i radnim uslovima i nadoknadi, otkrij u dokumentu ispod.
OPENS – ASISTENT/KINJA KOORDINATORA OMLADINSKOG CENTRA OPENS – OPIS RADNE POZICIJE
Prijave su otvorene do 01. juna do 23.59.
Nakon obrade pristiglih prijava, tročlana komisija će potencijalne kandidate/kinje pozvati na intervju tokom kog će biti vršena i provera znanja i veština.
Intervjui će biti održani 08, 09. i 10. juna 2022, u prostorijama Omladinskog centra OPENS, Bulevar Despota Stefana broj 5, Novi Sad.
Za sva dodatna pitanja, informacije ili nedoumice budite slobodni da nas kontaktirate na broj 069/2019-259 (Nemanja Obradović), radnim danima od 10.00 do 16.00h.
Radujemo se vašim prijavama!
Izvor: https://opens.rs/