Tags: case study, ekonomija, Lion, marketing, studenti, studija slučaja
Brend “Lion” ima za cilj da mladi ljudi steknu što više praktičnog znanja koje je od velike važnosti za poslovanje. Menadžment ove kompanije teži da pokreće mlade ljude da razvijaju svoje veštine. U tom smislu pokrenuta je inicijativa “Youth employment” koja je implementirana na globalnom nivou. Studenti koji žele da doprinesu daljem razvoju ovog brenda mogu da se prijave na učešće na LION STUDIJI SLUČAJA 2016.
Tema takmičenja je Marketing plan za brend Lion, a cilj kreiranje marketing plana za Lion brend po svim elementima marketunškog miksa.
Ko može da se prijavi?
Studenti završnih godina Ekonomskog fakulteta i studenti master studija. Svaki tim mora imati 3 člana.
A Prijava?
Prijave su otvorene do 17.4.2016. Prijave se vrše slanjem maila na human.resources@cs.nestle.com. U prijavi u polju subject navesti za Lion case study 2016. U telu mejla navesti sledeće informacije: naziv tima, biografije svakog člana i poželjno je grupno motivaciono pismo.
Izabranim timovima zadatak će biti prezentovan 21. 04. 2016 na Ekonomskom fakultetu.
Pobednike ovog konkursa čekaju lepe i zanimljive nagrade:
- 1.Novčana nagrada
- 2.Mogucnost daljih usavršavanja u kompaniji
- 3.Učešce u radionicama koje Nestle organizuje tokom 2016. godine na Ekonomskom fakultetu.
Izvor: portalmladi.com